Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Aras
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı / Tavşanlı Anadolu Lisesi
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Din Eğitimi
Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı / Tavşanlı Anadolu Lisesi
Popüler Yayınları
TÜRKİYE’DE CAMİ GÖREVLİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİ VE İSTİHDAMI (1924- 2014)
Yazarlar:
İbrahim Aras
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
0
ATIF
1
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İMAM HATİP ORTAOKULU DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Aras
,
Veli Öztürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21054/deuifd.588062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İMAM HATİP ORTAOKULU DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİLİKLERİ
Yazarlar:
İbrahim Aras
,
Veli Öztürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE CAMİ GÖREVLİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİ VE İSTİHDAMI (1924- 2014)
Yazarlar:
İbrahim Aras
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
1
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
İMAM HATİP ORTAOKULU DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Aras
,
Veli Öztürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21054/deuifd.588062
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
ATIF
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat