Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İhsan Çağatay Ulus
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Çözüm Odaklı Kısa Süreli Terapi Eğitimi
Yazarlar:
Ümüt Arslan
,
İhsan Çağatay Ulus
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.440625
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
0
ATIF
1
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A CONSTRUCTIVE UNDERSTANDING OF MENTAL HEALTH FACILITATORS AND BARRIERS THROUGH ONLINE PHOTOVOICE (OPV) DURING COVID-19
Yazarlar:
Ahmet Tanhan
,
Gökmen Arslan
,
Fatih Yavuz
, J. Scott Young,
İlhan Çiçek
,
Mehmet Nurullah Akkurt
,
İhsan Çağatay Ulus
, Ebru Görünmek,
Ramazan Demir
,
Fatma Kürker
, Cihat Çelik,
Mehmet Şirin Akça
,
Büşra Ünverdi
,
Hamza Ertürk
, Kelly-ann Allen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
0
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.823723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
0
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çözüm Odaklı Kısa Süreli Terapi Eğitimi
Yazarlar:
Ümüt Arslan
,
İhsan Çağatay Ulus
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.440625
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
1
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.823723
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
3
ATIF
0
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat