Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çetin Semercı
Prof. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
18
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
27
18
Yayın
11
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Nitel Araştırmalarda Veri Üçgenlemesi Olarak Odak Grup Görüşmesi, Bireysel Görüşme ve Gözlem
Yazarlar:
Ece Işık
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.607997
ATIF
16
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12657
16
ATIF
2
FAVORİ
12657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teachers' Views on Digital Literacy and Barriers
Yazarlar:
Mert Sağ
,
Çetin Semercı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
0
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Okuryazarlık Engelleri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.934504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1107
0
FAVORİ
1107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.823723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Öğrenme Modeline Dayalı Hazırlanan “ Bilinçli Tüketici Aritmetiği” Ders Planlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Şeyda Çavuş
,
Çetin Semercı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
0
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırmalarda Veri Üçgenlemesi Olarak Odak Grup Görüşmesi, Bireysel Görüşme ve Gözlem
Yazarlar:
Ece Işık
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.607997
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12657
2
FAVORİ
12657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Taşımalı Eğitime Yönelik Öğrenci Görüşleri: Bartın İl Merkezi Örneği
Yazarlar: Hamide Yavuzarslan,
Mert Sağ
, Nida Nur Çakmak, Gülhan Ceylan, Özge Şenoğlu,
Çetin Semercı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
0
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2907
0
FAVORİ
2907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Öğrenme Anlayışı Ölçeği: Türkçe ’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Şenel Elaldı
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal yöredeki yerel yönetimlerin avlanmanın denetimi ve avlak yönetimine katılımlarına yönelik uygun eğitim pro-gramının oluşturulması: Doğu Anadolu Bölgesi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Tolunay
,
Özden Yalçın
, Nihat Güldaş,
Çetin Semerci
, Mehmet Akif Okutucu, Cevdet Ağyürek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17474/acuofd.19264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
0
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YANSITICI DÜŞÜNME ETKİNLİKLERİ DESTEKLİ MODÜLER ÖĞRETİMİN 5. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Eray Gedikoğlu,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
0
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi (The Effect of Mastery Learning with Reflective Thinking Activities on Medical Students’...) Doi: 10.14686/ buefad.v5i1.1082000199)
Yazarlar:
Şenel Elaldı
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.1082000199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2497
0
FAVORİ
2497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing A Lateral Thinking Disposition (Latd) Scale: A Validity and Reliability Study/Yanal Düşünme Eğilimi (YADE) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Çetin Semercı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2903
0
FAVORİ
2903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BİLGİSİ DERSİ İÇİN HAZIRLANAN ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME MODELİ DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME VE ÇALIŞMA SORUMLULUĞUNA ETKİSİ
Yazarlar: Ahu Çatalbaş,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
0
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of mastery learning model supported with reflective thinking activities on medical students’ critical thinking skills/Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme düşünme beceri
Yazarlar:
Şenel Elaldı
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerilerinin Gelişiminde Üstbilişsel İnançların Rolü
Yazarlar:
Çetin Semerci
,
Şenel Elaldı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Seminer Sunu Performanslarının Çok-Yüzeyli Rasch Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Çetin Semerci
,
Nuriye Semerci
,
Burcu Duman
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Mesleğinin Gündemine İlişkin Öğretmen Görüşleri (Bartın İli Örneği)
Yazarlar:
Doç. Dr. Çetin Semerci
,
Doç. Dr. Nuriye Semerci
, Arş.gör. Ayşe Eliüşük,
Arş.gör. Seçil Eda Kartal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2939
0
FAVORİ
2939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derslerde İstasyon Tekniği Uygulamasının Yansıtıcı Sorgulaması
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Doç. Dr. Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5541
0
FAVORİ
5541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.823723
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
3
ATIF
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırmalarda Veri Üçgenlemesi Olarak Odak Grup Görüşmesi, Bireysel Görüşme ve Gözlem
Yazarlar:
Ece Işık
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.607997
ATIF
16
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12657
16
ATIF
2
FAVORİ
12657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2907
2
ATIF
0
FAVORİ
2907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal yöredeki yerel yönetimlerin avlanmanın denetimi ve avlak yönetimine katılımlarına yönelik uygun eğitim pro-gramının oluşturulması: Doğu Anadolu Bölgesi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Tolunay
,
Özden Yalçın
, Nihat Güldaş,
Çetin Semerci
, Mehmet Akif Okutucu, Cevdet Ağyürek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17474/acuofd.19264
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
1
ATIF
0
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YANSITICI DÜŞÜNME ETKİNLİKLERİ DESTEKLİ MODÜLER ÖĞRETİMİN 5. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Eray Gedikoğlu,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346915
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
3
ATIF
0
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi (The Effect of Mastery Learning with Reflective Thinking Activities on Medical Students’...) Doi: 10.14686/ buefad.v5i1.1082000199)
Yazarlar:
Şenel Elaldı
,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.1082000199
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2497
1
ATIF
0
FAVORİ
2497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BİLGİSİ DERSİ İÇİN HAZIRLANAN ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME MODELİ DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME VE ÇALIŞMA SORUMLULUĞUNA ETKİSİ
Yazarlar: Ahu Çatalbaş,
Çetin Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194934
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
1
ATIF
0
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat