Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nuriye Semerci
Prof. Dr.
Bartın Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
54
11
Yayın
12
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0002-5347-9858
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bartın Üniversitesi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine İlgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1316816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Rehberlik ve Kariyer Planlama Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülhan Karalıoğlu
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Okuryazarlık Engelleri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.934504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.823723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3179
0
FAVORİ
3179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yanal Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.293271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1947
0
FAVORİ
1947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA DAYALI HAZIRLANAN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİK CİSİMLERİN HACİMLERİ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ceyda Özçelik,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19625
0
FAVORİ
19625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Seminer Sunu Performanslarının Çok-Yüzeyli Rasch Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Çetin Semerci
,
Nuriye Semerci
,
Burcu Duman
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Mesleğinin Gündemine İlişkin Öğretmen Görüşleri (Bartın İli Örneği)
Yazarlar:
Doç. Dr. Çetin Semerci
,
Doç. Dr. Nuriye Semerci
,
Arş.gör. Ayşe Eliüşük
,
Arş.gör. Seçil Eda Kartal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
0
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Öğretim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Değerler Eğitimi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine İlgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1316816
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
1
ATIF
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.823723
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
4
ATIF
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3179
2
ATIF
0
FAVORİ
3179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yanal Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.293271
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1947
7
ATIF
0
FAVORİ
1947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA DAYALI HAZIRLANAN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİK CİSİMLERİN HACİMLERİ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ceyda Özçelik,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346912
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19625
12
ATIF
0
FAVORİ
19625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat