Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selcan Kilis
Doç. Dr.
GIRESUN UNIVERSITY
Yayın
10
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
19
10
Yayın
14
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0001-5751-2363
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Community of Inquiry
Self-regulation
Kurum
GIRESUN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Mobil Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Başarı ve Derse Katılımına Olan Etkisi: Literatür Taraması
Yazarlar:
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3771
0
ATIF
1
FAVORİ
3771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin PowerPoint Etkililiğe Dair Algıları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Selcan Kilis
,
Ahmet Murat Uzun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.506400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impressions of Pre-Service Teachers about Use of PowerPoint Slides by Their Instructors and Its Effects on Their Learning
Yazarlar:
Ahmet Murat Uzun
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.547253
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1923
0
FAVORİ
1923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceived Effectiveness of Turnitin® in Detecting Plagiarism in Presentation Slides
Yazarlar: Seher Balbay,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.512522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1492
0
FAVORİ
1492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımında Üniversite Öğrencilerinin Tartışma Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Özlem Baydaş,
Funda Yeşildağ-hasançebi
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1981
0
FAVORİ
1981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparative Study of the Educational System, Teacher Education and English Language Education of South Korea and Turkey
Yazarlar:
Seher Balbay
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2018 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORGULAYICI ÖĞRENME TOPLULUĞU ÜST BİLİŞ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Selcan Kilis
, Zahide Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2078
0
FAVORİ
2078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online Self-regulation Questionnaire: Validity and Reliability Study of Turkish Translation
Yazarlar:
Selcan Kilis
,
Zahide Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.298791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4269
0
FAVORİ
4269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Perceptions of the use of a YouTube channel specifically designed for an Academic Speaking Skills Course
Yazarlar:
Seher Balbay
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Applied Linguistics
DOI: 10.32601/ejal.461003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20050
0
FAVORİ
20050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Yükseköğretim Düzeyindeki Eğitmenlerin Algısı: Türkiye-Almanya Örneklemi
Yazarlar:
Selcan Kilis
, Christian Rapp,
Yasemin Gülbahar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2446
0
FAVORİ
2446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Başarı ve Derse Katılımına Olan Etkisi: Literatür Taraması
Yazarlar:
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3771
1
FAVORİ
3771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Applied Linguistics
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Editörlük
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Öğrencilerin PowerPoint Etkililiğe Dair Algıları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Selcan Kilis
,
Ahmet Murat Uzun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.506400
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
1
ATIF
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impressions of Pre-Service Teachers about Use of PowerPoint Slides by Their Instructors and Its Effects on Their Learning
Yazarlar:
Ahmet Murat Uzun
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.547253
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1923
3
ATIF
0
FAVORİ
1923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceived Effectiveness of Turnitin® in Detecting Plagiarism in Presentation Slides
Yazarlar: Seher Balbay,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.512522
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1492
1
ATIF
0
FAVORİ
1492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımında Üniversite Öğrencilerinin Tartışma Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Özlem Baydaş,
Funda Yeşildağ-hasançebi
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341522
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1981
7
ATIF
0
FAVORİ
1981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online Self-regulation Questionnaire: Validity and Reliability Study of Turkish Translation
Yazarlar:
Selcan Kilis
,
Zahide Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.298791
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4269
21
ATIF
0
FAVORİ
4269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Perceptions of the use of a YouTube channel specifically designed for an Academic Speaking Skills Course
Yazarlar:
Seher Balbay
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Applied Linguistics
DOI: 10.32601/ejal.461003
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20050
12
ATIF
0
FAVORİ
20050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat