Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Katibe Gizem Yığ
Dr. Öğr. Üyesi
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
11
6
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Matematiksel İlişkilendirme Özyeterliği ile Problem Kurma Özyeterliği Arasındaki İlişkide Yürütücü Biliş Becerisinin Aracılık Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Şeyma Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1362355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
0
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜREÇ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: YENİ NORMALE İLİŞKİN YANSIMALAR
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1162499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Qualities of the Problems Posed by the Students in a Seventh Grade Mathematics Course Assisted by the Problem Posing Approach
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Zeynep Ay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.795390
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An exploratory holistic analysis of digital gamification in mathematics education
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Sezan Sezgin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.888096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2407
0
FAVORİ
2407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Kavramsal-İşlemsel Bilgi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Katibe Gizem Karaaslan
,
Zeynep Sonay Ay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topolojinin İlkokul, Ortaokul ve Lise Matematik Dersi Öğretim Programlarında Ele Alınmasının Tartışılması
Yazarlar: Ali Delice,
K. Gizem Karaaslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6306
0
FAVORİ
6306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Yayınlar
ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜREÇ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: YENİ NORMALE İLİŞKİN YANSIMALAR
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1162499
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
3
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Qualities of the Problems Posed by the Students in a Seventh Grade Mathematics Course Assisted by the Problem Posing Approach
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Zeynep Ay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.795390
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
1
ATIF
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An exploratory holistic analysis of digital gamification in mathematics education
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Sezan Sezgin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.888096
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2407
5
ATIF
0
FAVORİ
2407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Kavramsal-İşlemsel Bilgi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Katibe Gizem Karaaslan
,
Zeynep Sonay Ay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326594
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
2
ATIF
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat