Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Timur Koparan
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
19
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
51
19
Yayın
7
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0002-3174-2387
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN VERİ ANALİZİNDE BAĞLAM BİLGİLERİ İLE MATEMATİKSEL/İSTATİSTİKSEL BİLGİLERİNİ KULLANIM ŞEKİLLERİ
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Bülent Güven
,
İlhan Karataş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2554
0
ATIF
3
FAVORİ
2554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl Özbey
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
7
ATIF
3
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
7
ATIF
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Programlamanın Öğrencilerin Fen Bilimlerine Yönelik Başarı, Öz Yeterlilik ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ezgi Taylan Koparan
,
Bülent Yüksel
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
0
ATIF
2
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Duran Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3472
1
ATIF
1
FAVORİ
3472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretiminde Eğitsel Oyunların Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Büşra Mert
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1426458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamından Yansımaların İncelenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sultan Karagöz
,
Ezgi Taylan Koparan
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
457
0
FAVORİ
457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Programlamanın Öğrencilerin Fen Bilimlerine Yönelik Başarı, Öz Yeterlilik ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ezgi Taylan Koparan
,
Bülent Yüksel
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
2
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Duran Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714758
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3472
1
FAVORİ
3472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl Özbey
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
3
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mobil Öğrenme İle Desteklenen Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.554184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Game and Simulation Based Probability
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.566563
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2439
0
FAVORİ
2439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Öğretiminde Simülasyon Kullanımı
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7808
0
FAVORİ
7808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3387
0
FAVORİ
3387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN VERİ ANALİZİNDE BAĞLAM BİLGİLERİ İLE MATEMATİKSEL/İSTATİSTİKSEL BİLGİLERİNİ KULLANIM ŞEKİLLERİ
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Bülent Güven
,
İlhan Karataş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2554
3
FAVORİ
2554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.45537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometride Öğrencilerin Şekil ve Kavram Bilgisi Kullanımı
Yazarlar:
Yavuz Karpuz
,
Timur Koparan
, Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9962
0
FAVORİ
9962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Project Based Learning on the Statistical Literacy Levels of Student 8th Grade
Yazarlar:
Timur Koparan
, Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.3.145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect on the 8th Grade Students’ Attitude towards Statistics of Project Based Learning
Yazarlar:
Timur Koparan
, Bulent Guven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.2.73
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8012
0
FAVORİ
8012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin İstatistiksel Düşünme Seviyelerindeki Farklılaşma Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel Düşünme Modellerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Saliha Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
7
ATIF
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Duran Uzun
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3472
1
ATIF
1
FAVORİ
3472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşitlik ve Denklem Konusunda Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Anıl Özbey
,
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.718801
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
7
ATIF
3
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mobil Öğrenme İle Desteklenen Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.554184
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
9
ATIF
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Game and Simulation Based Probability
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.566563
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2439
7
ATIF
0
FAVORİ
2439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3387
2
ATIF
0
FAVORİ
3387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Timur Koparan
,
Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.45537
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
2
ATIF
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat