Timur Koparan profil resmi
Timur Koparan ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 51
19 Yayın
7 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
51 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

6

3

1623

Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

6

2

693

0

2

1929

1

1

2872

Yayınlar

0

255

0

1570

0

427

2

693

1

2872

0

1629

Teaching Game and Simulation Based Probability
DOI: 10.21449/ijate.566563
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

0

2333

Olasılık Öğretiminde Simülasyon Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7541

0

7541

İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3258

0

3258

0

840

Geometride Öğrencilerin Şekil ve Kavram Bilgisi Kullanımı
Yazarlar: Yavuz Karpuz , Timur Koparan , Bülent Güven
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9711

0

9711

The Effect of Project Based Learning on the Statistical Literacy Levels of Student 8th Grade
Yazarlar: Timur Koparan , Bülent Güven
DOI: 10.12973/eu-jer.3.3.145
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 657

0

657

The Effect on the 8th Grade Students’ Attitude towards Statistics of Project Based Learning
Yazarlar: Timur Koparan , Bulent Guven
DOI: 10.12973/eu-jer.3.2.73
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 757

0

757

0

7965

0

997

İstatistiksel Düşünme Modellerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1586

0

1586

Yayınlar

Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Beklentilerin ve Sürecin Değerlendirilmesi
DOI: 10.18009/jcer.892761
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

6

2

693

1

1

2872

6

3

1623

9

0

1629

Teaching Game and Simulation Based Probability
DOI: 10.21449/ijate.566563
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

7

0

2333

İstatistiksel okuryazarlık modelleri ve bileşenlerinin incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181131
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3258

2

0

3258

2

0

840

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.