Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şükrü İlgün
Doç.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
12
17
Yayın
13
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Diğer)
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3594
1
ATIF
3
FAVORİ
3594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.706125
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
2
ATIF
1
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik eğitimine yönelik geliştirilen materyallerin paylaşımında üniversite okul işbirliği açısından mevcut durumun tespitine yönelik bir çalışma
Yazarlar:
Serkan Coştu
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.826264
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1497
0
ATIF
1
FAVORİ
1497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
ATIF
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Büşra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
ATIF
1
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Z-KİTAP (ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ KİTAP) UYGULAMALARININ TEKNİK, TASARIM, İÇERİK VE EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ İLE İLGİLİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Şükrü İlgün
,
Serkan Coştu
,
İlyas Köse
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1512503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
46
0
FAVORİ
46
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Perspektifinden Matematik Eğitimine Dair Görüşler ve Beklentiler: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Kübra Küp
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the relationship between secondary school students' geometry achievements, anxiety and attitudes towards geometry
Yazarlar:
Şükrü İlgün
,
Esra Altıntaş
,
Hilal Yaylalı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
67
0
FAVORİ
67
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Elementary School Mathematics Teachers’ Mathematical Modelling Attitudes in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
İsmail Soytetir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1475851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
73
0
FAVORİ
73
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Algoritma ve Programlama Dersinin Matematik Öğretmen Adayları Perspektifinden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1298139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the number sense performance of gifted students in terms of various variables
Yazarlar:
Hilal Taşgin
,
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1402570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scenario-based teaching in teaching algebra in gifted education
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Ceren Ercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
0
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Hilal Taşgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1190720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Müjdat Karadağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1128169
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1132779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Büşra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
1
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3594
3
FAVORİ
3594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1020053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik eğitimine yönelik geliştirilen materyallerin paylaşımında üniversite okul işbirliği açısından mevcut durumun tespitine yönelik bir çalışma
Yazarlar:
Serkan Coştu
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.826264
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1497
1
FAVORİ
1497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.706125
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
1
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz
Yazarlar:
Mehmet Fatih Özmantar
,
Gülay Agaç
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.339694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Kastamonu Education Journal
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Scientific Reports-A
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Hilal Taşgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1190720
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
1
ATIF
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Müjdat Karadağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1128169
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
2
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1132779
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
2
ATIF
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
ATIF
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3594
1
ATIF
3
FAVORİ
3594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1020053
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
2
ATIF
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.706125
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
2
ATIF
1
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz
Yazarlar:
Mehmet Fatih Özmantar
,
Gülay Agaç
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.339694
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
1
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat