Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Erkol
Doç. Dr.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
22
7
Yayın
17
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Erbasan
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.619973
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
5
ATIF
1
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
, Sabriye Şahintepe
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.651079
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
3
ATIF
1
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Development of Recycling Attitude Scale
Yazarlar:
Mustafa Derman
,
Şeyda Gül
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1316813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
, Sabriye Şahintepe
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.651079
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
1
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Erbasan
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.619973
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
1
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Primary School Teachers’ Environmental Literacy Levels
Yazarlar:
Ömer Erbasan
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.566198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
0
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Esra Özay-köse,
Şeyda Gül
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.403470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Ömer Erbasan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.446125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
, Sabriye Şahintepe
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.651079
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
3
ATIF
1
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Erbasan
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.619973
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
5
ATIF
1
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Primary School Teachers’ Environmental Literacy Levels
Yazarlar:
Ömer Erbasan
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.566198
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
3
ATIF
0
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Ömer Erbasan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.446125
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
7
ATIF
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
4
ATIF
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat