avatar
Metin Kapıdere Dr. Öğr. Üyesi INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 8 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 2
8 Yayın
13 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Algoritmalar ve Hesaplama Kuramı Derin Öğrenme

Kurum

INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

0

2

195

0

1

4153

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

2

1

1052

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 647

1

1

647

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

1

1052

0

1486

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 647

1

647

0

457

1

4153

0

3874

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

2

1

1052

4

0

1486

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 647

1

1

647

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.