avatar
Miray Baybars Dr. Öğr. Üyesi EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 2
10 Yayın
1 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1201

NİŞ PAZARLARA ÖZGÜ GLOKAL ÜRÜN STRATEJİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TCHIBO TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: İpek Kazançoğlu, Keti Ventura, Miray Baybars , Rezan Tatlıdil
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

0

1

2304

0

1

1206

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1192

1

1

1192

0

1

702

Yayınlar

1

1206

1

1192

0

1846

13)TÜRKİYE'DE KADINLARIN ÜNİVERSİTELER BAĞLAMINDA YETKİ VE KARAR VERME MEKANİZMALARINA KATILIMI
Yazarlar: Nazlı Ayşe Ayyildiz Ünnü, Miray Baybars , Jülide Kesken
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1746

0

1746

1

1201

0

442

NİŞ PAZARLARA ÖZGÜ GLOKAL ÜRÜN STRATEJİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TCHIBO TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: İpek Kazançoğlu, Keti Ventura, Miray Baybars , Rezan Tatlıdil
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

1

2304

Editörlük
Ege Akademik Bakış Dergisi
Ege Akademik Bakış Dergisi
Editör , Alan Editörü , Dil Editörü

Yayınlar

Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
DOI: 10.18037/ausbd.417461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1192

1

1

1192

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.