Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Sami Topçu
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
20
3
Yayın
8
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sosyobilimsel Konu İçerikli Alan Gezilerinin İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sami Topçu
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.263541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının, Dünya Görüşlerinin ve Öz-Yeterlik İnançlarının Cinsiyet ve Başarıya Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Özgül Yılmaz-tüzün
,
Mustafa Sami Topçu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Biliş Ötesi ve Epistemolojik İnançlarıyla Fen Başarıları, Cinsiyetleri ve Sosyoekonomik Durumları
Yazarlar:
Mustafa Sami Topçu
,
Özgül Yılmaz-tüzün
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Social Science Research
Yayınlar
Sosyobilimsel Konu İçerikli Alan Gezilerinin İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sami Topçu
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.263541
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
20
ATIF
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat