Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammed Akıncı
Dr. Öğr. Üyesi
RECEP TAYYIP ERDOGAN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
6
Hakemlik
10
TR Dizin Atıf
3
6
Yayın
10
Hakemlik
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-5001-2080
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
RECEP TAYYIP ERDOGAN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Öğretmen Eğitimi Programlarını Değerlendirme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (ÖEPDÖ)
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.534751
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1291
0
ATIF
1
FAVORİ
1291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Program Değerlendirme Konusunda Yapılan Araştırmaların Eğilimleri
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
ATIF
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde Dijital Dönüşüm: Çevrimiçi Program Geliştirme Dersinin Öğretmen Yetiştirmedeki Rolü
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1521713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
108
0
FAVORİ
108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1303190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK BİR META-DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1075308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
0
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitiminde Küresel Okuryazarlık: Paydaşların Programa Yönelik İhtiyaçlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatih Ozturk
,
Muhammed Akıncı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1177583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Program Değerlendirme Konusunda Yapılan Araştırmaların Eğilimleri
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitimi Programlarını Değerlendirme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (ÖEPDÖ)
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Erdoğan Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.534751
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1291
1
FAVORİ
1291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Editörlük
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör Yardımcısı
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat