Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Harun Şahin
Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
6
15
Yayın
32
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-8307-4328
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Teknolojileri
Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim
Eğitim Felsefesi
Kurum
Akdeniz Üniversitesi
Popüler Yayınları
6, 7 VE 8. SINIFLARDA İNGİLİZCE ÖĞRENME SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feti Çelik
, Özlem Gök Çatal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.361675
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8028
11
ATIF
1
FAVORİ
8028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARI İLE ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feride Küçük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
ATIF
1
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngiliz Dili ve Edebiyatı Öğrencilerinin “İngilizce Okuma”ya İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Bahar Önder
,
Çiğdem Güzle Kayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1248481
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Dijital Dönüşüm: Çevrimiçi Program Geliştirme Dersinin Öğretmen Yetiştirmedeki Rolü
Yazarlar:
Muhammed Akıncı
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1521713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
164
0
FAVORİ
164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARI İLE ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feride Küçük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
1
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersinde Konuşma Becerilerini Destekleyecek Bilişim Sistemine Yönelik İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Güngör Kil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1274798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Programının İhtiyaçlarını Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme: Öğretmen Görüşleri Açısından
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Kürşat Kunt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1155620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARI İLE ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feride Küçük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1190630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRENCİLERİNİN DİL BECERİLERİ İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Bahar Önder
,
Çiğdem Güzle Kayır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1031593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Canan Kırmalı
,
Çiğdem Güzle Kayır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Primary School English Coursebooks in Terms of Creative Writing Activities
Yazarlar:
Oğuz Bal
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.893993
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN VE AKADEMİK BAŞARILARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARINI YORDAMA GÜCÜ
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-596157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. VE 6. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STRATEJİLERİ İLE AKADEMİK BAġARILARININ KARġILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muhammet Ali Özkan
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.590710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF YABANCI DİL (İNGİLİZCE) DERSİNDE İŞBİRLİĞİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN SÖZCÜK DAĞARCIKLARINI GELİŞTİRMELERİNE VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Güngör Kil
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.590601
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6, 7 VE 8. SINIFLARDA İNGİLİZCE ÖĞRENME SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feti Çelik
, Özlem Gök Çatal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.361675
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8028
1
FAVORİ
8028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BELLEK DESTEKLEYİCİLERDEN ANAHTAR SÖZCÜK YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN SÖZCÜK DAĞARCIĞINI GELİŞTİRMEYE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Güngör Kil
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-382319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2421
0
FAVORİ
2421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stratejileri Kullanımının Akademik Başarıya Yansımaları
Yazarlar:
Harun Şahin
, Miray Uyar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
0
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
MAKÜ-Mehmet Akif Ersoy Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN VE AKADEMİK BAŞARILARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARINI YORDAMA GÜCÜ
Yazarlar:
Miray Dağyar
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-596157
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
6
ATIF
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. VE 6. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STRATEJİLERİ İLE AKADEMİK BAġARILARININ KARġILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muhammet Ali Özkan
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.590710
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
1
ATIF
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF YABANCI DİL (İNGİLİZCE) DERSİNDE İŞBİRLİĞİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN SÖZCÜK DAĞARCIKLARINI GELİŞTİRMELERİNE VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Güngör Kil
,
Harun Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.590601
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
1
ATIF
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6, 7 VE 8. SINIFLARDA İNGİLİZCE ÖĞRENME SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Harun Şahin
,
Feti Çelik
, Özlem Gök Çatal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.361675
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8028
11
ATIF
1
FAVORİ
8028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat