Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Gök
Dr. Öğr. Üyesi
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
15
7
Yayın
8
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-9349-4078
57210767818
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Mobil Oyun Deneyimi: Aritmetiğin Temel Teoremi
Yazarlar:
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.643732
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
6
ATIF
2
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
Yazarlar:
Mustafa Gök
,
Abdulkadir Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1361502
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
0
ATIF
1
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Matematik Öğrenme Güçlüğü (Diskalkuli)
Yazarlar:
Tuğba Yulet Yılmaz
,
Salim Can Ulubaş
,
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri
Yazarlar:
Tuğba Yulet Yılmaz
,
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1413291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
Yazarlar:
Mustafa Gök
,
Abdulkadir Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1361502
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
1
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Mobil Oyun Deneyimi: Aritmetiğin Temel Teoremi
Yazarlar:
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.643732
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
2
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Yazarlar:
Mustafa Gök
,
Mevlüt İnan
, Kamil Akbayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Olasılık Konusunda Temsil Edilebilirlik İle İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3844
0
FAVORİ
3844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği
Yazarlar:
Mustafa Gök
,
Abdulkadir Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6105
0
FAVORİ
6105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Research on Education and Psychology
Siirt Eğitim Dergisi
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Mobil Oyun Deneyimi: Aritmetiğin Temel Teoremi
Yazarlar:
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.643732
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
6
ATIF
2
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat