Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi ikinci sayısı olan Aralık sayısı için makale kabulüne başlamıştır. Makale süreçleri sadece Dergi Park sistemi üzerinden işletilecek olup Makale Gönder butonu üzerinden makale kabul edilecektir.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Sinop University Journal of Faculty of Education, SUEFD), eğitim ve öğretmen yetiştirme ile ilgili akademik, evrensel bilim ölçütlerine uygun nicel, nitel, karma ve özgün yeni araştırma yaklaşımlarını içeren çalışmaları yayımlar. Bilimsel, kör hakemlik kurallarına uygun olarak yayım süreçleri yürütülen uluslararası ve açık erişimli dergi, yılda iki kez (Haziran-Aralık) olmak üzere altı ayda bir düzenli olarak yayınlanmaktadır.
Aday makalelerin hakem sürecine alınması için derginin konu alanına uygun, özgün ve başka hiçbir yerde yayımlanmamış ya da yayınlanmak üzere gönderilmemiş olması, dergi formatına uygun olarak hazırlanmış olması, %15'ten az benzerlik raporu skoruna sahip olması ve bilimsel araştırma ve yayın etiği ilkelerine uygun olduğunun belgelenmiş olması (etik kurul raporu) gerekir.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (SUEFD), açık erişim politikasını destekler.
Derginin makale gönderim ve hakemlik süreçleri tümüyle Dergi Park üzerinden yürütülmektedir.
Sistematik Derlemeler ve Meta Analiz
2. STEM Eğitim Yaklaşımının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çıkartılan Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi ikinci sayısı olan Aralık sayısı için makale kabulüne başlamıştır. Makale süreçleri sadece Dergi Park sistemi üzerinden işletilecek olup Makale Gönder butonu üzerinden makale kabul edilecektir.
Açık Erişim Politikası: Bu dergi, araştırmaların kamuya ücretsiz olarak sunulmasının daha büyük bir küresel bilgi alışverişini desteklemesi ilkesiyle içeriğine anında açık erişim sağlar.
Open Access Policy: This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge.