Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nagihan İmer Çetin
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
5
9
Yayın
6
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Muslu
,
Nagihan İmer Çetin
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
ATIF
1
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanabilme Yetkinlikleri: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Buse Geçim
,
Nagihan İmer Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1198098
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2644
4
ATIF
1
FAVORİ
2644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanabilme Yetkinlikleri: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Buse Geçim
,
Nagihan İmer Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1198098
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2644
1
FAVORİ
2644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Muslu
,
Nagihan İmer Çetin
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
1
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’nde 2014-2019 Yılları Arasında Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalında Yapılmış Olan Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Nagihan İmer Çetin
,
Ebru Soyak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1119844
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Teknoloji” Kavramı Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Kavramsal AnaliziBilişsel Yapı.
Yazarlar:
Nagihan İmer Çetin
,
Betül Timur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
0
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelime İlişkilendirme Testi ile Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Sahip Oldukları Kavramların İncelenmesi
Yazarlar:
Betül Timur
,
Nagihan İmer Çetin
,
Serkan Timur
,
Oktay Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.600942
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
0
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Hücre Konusuna İlişkin Başarı Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Fatih Doğan
,
Nagihan İmer Çetin
,
Betül Timur
, Rüveyda Işık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
0
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Self-Efficacy Beliefs and Attitudes of Pre-Service Science Teachers’ and Pedogogical Proficiency Students’ Towards Science Teaching Profession
Yazarlar:
Betül Timur
,
Nagihan İmer Çetin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
0
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Concept Maps to Determine Pre Service Science Teachers Views About The Nature of Science / Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesinde Kavram Haritalarının Kullanılması
Yazarlar:
Nagihan İmer Çetin
, Mehmet Taşar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Anlayışlarının Medya Haberleri Aracılığıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nagihan İmer Çetin
,
Esra Macaroğlu Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Journal of Individual Differences in Education
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Alan Editörü
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Journal of Sustainable Education Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanabilme Yetkinlikleri: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Buse Geçim
,
Nagihan İmer Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1198098
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2644
4
ATIF
1
FAVORİ
2644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelime İlişkilendirme Testi ile Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Sahip Oldukları Kavramların İncelenmesi
Yazarlar:
Betül Timur
,
Nagihan İmer Çetin
,
Serkan Timur
,
Oktay Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.600942
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
1
ATIF
0
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat