Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nalan Altay
Doç. Dr.
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
11
8
Yayın
6
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0003-0807-7494
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Beşeri Coğrafyada Kent
Kurum
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ BECERİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.805054
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2763
13
ATIF
2
FAVORİ
2763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SALGIN SÜRECİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-908237
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
2
ATIF
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VELİLERİNİN VATANDAŞLIK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Sorunlarının Çözümünde Eğitim İçerikli Filmlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.952485
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
1
ATIF
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Sorunlarının Çözümünde Eğitim İçerikli Filmlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.952485
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SALGIN SÜRECİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-908237
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VELİLERİNİN VATANDAŞLIK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Estonya ile Türkiye Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.591037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ BECERİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.805054
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2763
2
FAVORİ
2763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: İzmir Örneği
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.713052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
0
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Yazılan Makalelerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5427
0
FAVORİ
5427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HEMŞEHRİLİK VE İZMİR’DEKİ HEMŞEHRİ DERNEKLERİ
Yazarlar: Nevzat Gumus,
Nalan Kadiroğlu Altay
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Nature Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
839
0
FAVORİ
839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nature Sciences
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Sorunlarının Çözümünde Eğitim İçerikli Filmlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.952485
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
1
ATIF
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SALGIN SÜRECİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-908237
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
2
ATIF
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Estonya ile Türkiye Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.591037
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
5
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ BECERİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.805054
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2763
13
ATIF
2
FAVORİ
2763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: İzmir Örneği
Yazarlar:
Nalan Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.713052
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
7
ATIF
0
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat