Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Usta
Doç. Dr.
BARTIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
40
5
Yayın
13
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0003-2662-1975
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BARTIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3323
15
ATIF
1
FAVORİ
3323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
How Concept Cartoons-supported 5E Model Affects Mathematics Performance and Motivation of Secondary School Students
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Beyza Turan
,
Hande Açar
,
Melisa Çakır
,
Çisem Ceylani
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
37
0
FAVORİ
37
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitim Yaklaşımının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması
Yazarlar:
Rabia Sakallı
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
0
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ile Matematik Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısına ve Özyeterliğine Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
, Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270771
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2944
0
FAVORİ
2944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3323
1
FAVORİ
3323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kastamonu Education Journal
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Scientific Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270771
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2944
15
ATIF
0
FAVORİ
2944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3323
15
ATIF
1
FAVORİ
3323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat