Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nesime Kübra Terzioğlu
Dr. Öğr. Üyesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
15
7
Yayın
11
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10819
5
ATIF
3
FAVORİ
10819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı: Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Muratcan Akbıyık
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1192245
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
2
ATIF
2
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretimi: Oyun Yoluyla Sunulan Nokta Belirleme Tekniği
Yazarlar:
Feyyaz Şentürk
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1284401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Okuma-Yazma Öğrenmelerine İlişkin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri / Special Education Teachers’Views on the Reading-Writing Learning Processes of Individuals with Intellectual Disabilities
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ayşenur Topaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1284054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı: Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Muratcan Akbıyık
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1192245
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
2
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilere Basamak Değerinin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Kübra Erkaraman
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1100487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.925629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Akran Zorbalığı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2902
0
FAVORİ
2902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10819
3
FAVORİ
10819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Turkish Special Education Journal: International
Yayınlar
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı: Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Muratcan Akbıyık
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1192245
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
2
ATIF
2
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilere Basamak Değerinin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Kübra Erkaraman
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1100487
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
4
ATIF
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.925629
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
1
ATIF
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Akran Zorbalığı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0123
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2902
3
ATIF
0
FAVORİ
2902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10819
5
ATIF
3
FAVORİ
10819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat