Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oktay Yağız
Doç. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Yayın
11
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
1
11
Yayın
23
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Popüler Yayınları
İletişimsel Etkinliklerin İngilizce Öğrenenlerin CLT Sınıfındaki Konuşma Performansları Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Ali Rezalou
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.65008
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
ATIF
1
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effectiveness of L2 pronunciation instruction: A critical systematic review of the intervention studies
Yazarlar:
Oktay Yağız
,
Fatma Kaya
,
Rabia Ötügen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Literacy Trek
DOI: 10.47216/literacytrek.1487243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
294
0
FAVORİ
294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edebiyat Öz Yeterliği İnancı Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Volkan Darmaz
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dil ve Edebiyat Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
193
0
FAVORİ
193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İletişimsel Etkinliklerin İngilizce Öğrenenlerin CLT Sınıfındaki Konuşma Performansları Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Ali Rezalou
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.65008
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
1
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ STRATEJİ TERCİHLERİ, TUTUMLARI VE YABANCI DİL KELIME ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR
Yazarlar:
Ahmet Kesmez
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.925437
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖAİ’de tür analizi: Aşama analizi modelleri ve üstsöylem taksonomileri üzerine bir inceleme
Yazarlar:
Rabia Ötügen
,
Mehmet Takkaç
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.877595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Üniversite Öğrencilerinin Yurtdışı Eğitimi Deneyimlerinde Kültürler-Arası Etkileşimleri Üzerine Nitel Bir Araştirma: Bir Erasmus Programi Örneği
Yazarlar:
Oktay Yağız
,
Fatma Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.663934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
359
0
FAVORİ
359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE TELAFFUZUNA KARŞI TUTUMLARI İLE FONOLOJİK FARKINDALIKLARININ, SORUNLARININ VE ZORLUKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Canan Aksakallı
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.816899
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
0
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkinci Dil Yazım Araştırmalarında Nedensellik Ve Korelasyon Bakımından Duygusal Alanlar: Bir Kapsam İncelemesi
Yazarlar:
Oktay Yağız
,
Kemalettin Yiğiter
,
Nalan Büyükkantarcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.599623
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe ve İngilizceyi Anadili Olarak Kullanan Yazarların Doktora ve Yüksek Lisans Tezlerindeki Alıntı Yapma Uygulamalarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Fatma Şeyma Doğan
,
Oktay Yağız
,
İşıl Günseli Kaçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.451443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Düzeyinde Akademisyen ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Edimbilimsel Yetenek ve Öğretiminin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Ayşegül Takkaç Tulgar,
Oktay Yağız
,
Turgay Han
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
0
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTS OF REPETITION OF DIFFERENT TASK TYPES ON THE FLUENCY, COMPLEXITY AND ACCURACY OF TURKISH EFL LEARNERS’ ORAL PRODUCTION
Yazarlar:
Monireh Azimzadeh
,
Oktay Yağız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
75
0
FAVORİ
75
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dil ve Edebiyat Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
The Literacy Trek
Kurul Üyeliği
Journal of Medical Education and Family Medicine
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
The Literacy Trek
Turkish History Education Journal
Turkish Online Journal of English Language Teaching
Yayınlar
Üniversite Düzeyinde Akademisyen ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Edimbilimsel Yetenek ve Öğretiminin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Ayşegül Takkaç Tulgar,
Oktay Yağız
,
Turgay Han
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645125
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
1
ATIF
0
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat