Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Beyhan
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
17
3
Yayın
0
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Sosyal-Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Tasarımının Öğrenenlerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9343
0
FAVORİ
9343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce dersinde tematik öğrenme yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Gokhan Bas
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2776
0
FAVORİ
2776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
0
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Sosyal-Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Tasarımının Öğrenenlerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9343
14
ATIF
0
FAVORİ
9343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce dersinde tematik öğrenme yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Gokhan Bas
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181044
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2776
3
ATIF
0
FAVORİ
2776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat