Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Baş
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
18
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
28
18
Yayın
20
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Türkiye’de Öğrencilerin Merkezi Sistem Sınavları ile İlgili Algıları: Bir Metafor Analizi Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Baş
, Zafer S. Kıvılcım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
0
ATIF
2
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN İNGİLİZCE DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN ERİŞİLERİNE VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Dok. Öğr. Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
ATIF
1
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Öğrencilerin Merkezi Sistem Sınavları ile İlgili Algıları: Bir Metafor Analizi Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Baş
, Zafer S. Kıvılcım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
2
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions of Teachers about Information and Communication Technologies (ICT): A Study of Metaphor Analysis
Yazarlar:
Gokhan Bas
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal-Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Tasarımının Öğrenenlerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9343
0
FAVORİ
9343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.34199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2290
0
FAVORİ
2290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2416
0
FAVORİ
2416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Anlayışları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2581
0
FAVORİ
2581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ VIEWS ON THE CONSTRUCTIVIST LEARNING ENVORONMENT IN ELEMENTARY SCHOOLS: A QUALITATIVE INQUIRY
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ İLE FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKI İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1954
0
FAVORİ
1954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavı (SBS-2009): 6. Sınıf İngilizce Alt Testinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1907
0
FAVORİ
1907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL KAYGI DÜZEYLERİ İLE İNGİLİZCE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ / CORRELATION BETWEEN FOREIGN LANGUAGE ANXIETY WITH ATTITTUDES TOWARDS ENGLISH COURSE AND ACADEMIC SUCCESS OF HIGH SCHOOL STUD
Yazarlar:
Gökhan Baġ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Kontrol İdeolojilerinin Farklı Değişkenler Açısından Analizi
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 İlköğretim Programları Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA EĞİLİMLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Cemil Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına ve İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
944
0
FAVORİ
944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce dersinde tematik öğrenme yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Gokhan Bas
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2776
0
FAVORİ
2776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
0
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN İNGİLİZCE DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN ERİŞİLERİNE VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Dok. Öğr. Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
1
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Editörlük
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal-Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Tasarımının Öğrenenlerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9343
14
ATIF
0
FAVORİ
9343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Baş
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.34199
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2290
4
ATIF
0
FAVORİ
2290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2416
4
ATIF
0
FAVORİ
2416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2581
3
ATIF
0
FAVORİ
2581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce dersinde tematik öğrenme yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Gokhan Bas
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181044
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2776
3
ATIF
0
FAVORİ
2776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat