Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Duran
Dr. Öğr. Üyesi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi ABD
Yayın
17
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
60
17
Yayın
7
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
0000-0002-4612-7117
58348599000
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi ABD
Popüler Yayınları
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3974
1
ATIF
2
FAVORİ
3974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
4
ATIF
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
0
ATIF
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2647
0
FAVORİ
2647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20131
0
FAVORİ
20131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3034
0
FAVORİ
3034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları ile Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Furkan Özdemir
,
Murat Duran
, Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6547
0
FAVORİ
6547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4572
0
FAVORİ
4572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
, Muhammet Doruk,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1420
0
FAVORİ
1420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISIYLA GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Murat Duran
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
0
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5686
0
FAVORİ
5686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
0
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE ÇALIŞMA SÜRECİNDE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Abdullah Kaplan,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2530
0
FAVORİ
2530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3974
2
FAVORİ
3974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGI ÖLÇEĞİ (GMOYÖYAÖ)'NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Bekdemir,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
0
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2647
7
ATIF
0
FAVORİ
2647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20131
2
ATIF
0
FAVORİ
20131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
4
ATIF
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6547
8
ATIF
0
FAVORİ
6547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4572
1
ATIF
0
FAVORİ
4572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
4
ATIF
0
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3974
1
ATIF
2
FAVORİ
3974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
3
ATIF
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGI ÖLÇEĞİ (GMOYÖYAÖ)'NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Bekdemir,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
6
ATIF
0
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat