Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mesut Öztürk
Doç. Dr.
Bayburt Üniversitesi
Yayın
28
Hakemlik
69
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
127
28
Yayın
69
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
127
TR Dizin Atıf
0000-0002-2163-3769
55220455200
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Bayburt Üniversitesi
Popüler Yayınları
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kübra Ada
, Fatih Demir,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.629625
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3633
0
ATIF
1
FAVORİ
3633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayıların Öğretimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Doğan
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Psychometric Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
ATIF
1
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstbilişe Dayalı Öğretimin Matematik Başarısı ve Problem Çözmeye Etkisi: Bir Meta-Analiz Araştırması
Yazarlar: Ümit Aydın,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1450124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
183
0
FAVORİ
183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of self-regulation scale for middle school students: Validity and reliability study
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Özgöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1311600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayıların Öğretimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Doğan
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Psychometric Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
1
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Manipülatif Destekli Üstbilişsel Planlamaya Dayalı Öğrenme Ortamı Tasarımı: Çarpanlar ve Katları Konusu Örneği
Yazarlar:
Abdurrahim Erdem
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1099309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dilini Anlama ve Kullanma Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Samed Albayrak
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
0
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL GÜVEN ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Kübra Ada
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1134464
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel IMPROVE tekniğinin oran-orantının öğretimi ve orantısal akıl yürütme becerisinin geliştirilmesi üzerine etkisi
Yazarlar:
Tuğba Şahinkaya
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1137016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel Sorgulamaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamında Olasılık Öğrenme Süreci: Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Mehmet Akif Kılıç
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1005370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik İspat Yapma Süreci: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
0
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Kübra Ada
, Fatih Demir,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.629625
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3633
1
FAVORİ
3633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretmen Bilgilerinin İncelenmesi: Olasılık Örneği
Yazarlar:
Mehmet Akif Kılıç
,
Mesut Öztürk
,
Betül Küçük Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.541323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1232
0
FAVORİ
1232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik İspatlarını Yapma Sürecindeki Bilişsel Yapılar ve Argümanları
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
, Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1847
0
FAVORİ
1847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Aritmetik ve Cebir Problemleri Hakkındaki İnanışları
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Mesut Öztürk
, Pınar Akkan,
Betül Küçük Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.431583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
0
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-8. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözerken Sergiledikleri Üst Bilişsel Beceriler: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.316662
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3863
0
FAVORİ
3863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE ÜST BİLİŞSEL ÖZ-DÜZENLEME ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI: MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE TASARLADIĞI ETKİNLİKLER
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Mustafa Özgöl
,
Yaşar Akkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2878
0
FAVORİ
2878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Teoremler Üzerine Matematik Öğretmenleriyle Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Yaşar Akkan
, Pınar Akkan,
Mesut Öztürk
, Ümit Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3176
0
FAVORİ
3176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Örüntüleri Genelleme Süreçleri: Stratejiler ve Gerekçelendirmeler
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Mesut Öztürk
, Pınar Akkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.323384
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6923
0
FAVORİ
6923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerinin İspatla İlgili Kavramlara Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi1
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4592
0
FAVORİ
4592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
0
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerine Yönelik İspat Yapma Teşhis Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
0
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
, Muhammet Doruk,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI BİR OKULDA DRAMA YÖNTEMİYLE KESİR ÖĞRETİMİNDEN YANSIMALAR: BAYBURT ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3734
0
FAVORİ
3734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEMBERDE AÇILAR KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE CABRİ YAZILIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018
0
FAVORİ
2018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Uygulamaları Dersine Yönelik Beklenti Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
, Muhammet Doruk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.19885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3272
0
FAVORİ
3272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2-8. Sınıf Öğrencilerinin Simetri Kavramını Anlamaya Yönelik Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.96600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
,
Duygu Altaylı
, Eren Ertör
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1969
0
FAVORİ
1969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of Psychometric Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Eurasian Journal of Teacher Education
Teknik Editör , Editör , Sekreter , Yayın Editörü
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Educational Academic Research
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
Journal of Psychometric Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Manipülatif Destekli Üstbilişsel Planlamaya Dayalı Öğrenme Ortamı Tasarımı: Çarpanlar ve Katları Konusu Örneği
Yazarlar:
Abdurrahim Erdem
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1099309
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
2
ATIF
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL GÜVEN ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Kübra Ada
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1134464
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
1
ATIF
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel IMPROVE tekniğinin oran-orantının öğretimi ve orantısal akıl yürütme becerisinin geliştirilmesi üzerine etkisi
Yazarlar:
Tuğba Şahinkaya
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1137016
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
2
ATIF
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel Sorgulamaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamında Olasılık Öğrenme Süreci: Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Mehmet Akif Kılıç
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1005370
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretmen Bilgilerinin İncelenmesi: Olasılık Örneği
Yazarlar:
Mehmet Akif Kılıç
,
Mesut Öztürk
,
Betül Küçük Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.541323
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1232
1
ATIF
0
FAVORİ
1232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Aritmetik ve Cebir Problemleri Hakkındaki İnanışları
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Mesut Öztürk
, Pınar Akkan,
Betül Küçük Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.431583
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
1
ATIF
0
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-8. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözerken Sergiledikleri Üst Bilişsel Beceriler: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.316662
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3863
7
ATIF
0
FAVORİ
3863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306387
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
13
ATIF
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Uygulamaları Dersine Yönelik Beklenti Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
, Muhammet Doruk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.19885
ATIF
26
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
26
ATIF
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2-8. Sınıf Öğrencilerinin Simetri Kavramını Anlamaya Yönelik Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.96600
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
2
ATIF
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat