Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Doruk
Doç.
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın
15
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
42
15
Yayın
7
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi
Popüler Yayınları
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3969
0
ATIF
1
FAVORİ
3969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Öğrencilerin Yaşadıkları Öğrenme Güçlüklerine Sundukları Öneriler
Yazarlar:
Muhammet Doruk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.638607
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11474
1
ATIF
1
FAVORİ
11474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Öğrencilerin Yaşadıkları Öğrenme Güçlüklerine Sundukları Öneriler
Yazarlar:
Muhammet Doruk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.638607
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11474
1
FAVORİ
11474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
, Gül Doruk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2862
0
FAVORİ
2862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analizin Temel Tanımlarını Anlayışları
Yazarlar:
MUHAMMET Doruk
,
ABDULLAH Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1992
0
FAVORİ
1992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective Mathematics Teachers’ Strategies for Evaluating the Accuracy of Proofs in the Field of Analysis
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1848
0
FAVORİ
1848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2676
0
FAVORİ
2676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Ters Örnek Üretme Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2655
0
FAVORİ
2655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3969
1
FAVORİ
3969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20166
0
FAVORİ
20166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Yaptıkları İspatların Özellikleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.305605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2136
0
FAVORİ
2136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
0
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6645
0
FAVORİ
6645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4648
0
FAVORİ
4648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospectıve Mathematıcs Teachers’ Dıffıcultıes In Doıng Proofs And Causes Of Theır Struggle Wıth Proofs_ERIC
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Öğrencilerin Yaşadıkları Öğrenme Güçlüklerine Sundukları Öneriler
Yazarlar:
Muhammet Doruk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.638607
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11474
1
ATIF
1
FAVORİ
11474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analizin Temel Tanımlarını Anlayışları
Yazarlar:
MUHAMMET Doruk
,
ABDULLAH Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298371
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1992
1
ATIF
0
FAVORİ
1992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2676
7
ATIF
0
FAVORİ
2676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20166
2
ATIF
0
FAVORİ
20166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Yaptıkları İspatların Özellikleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.305605
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
8
ATIF
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Mesut Öztürk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306387
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
13
ATIF
0
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6645
9
ATIF
0
FAVORİ
6645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4648
1
ATIF
0
FAVORİ
4648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat