Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Samancı
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
8
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
AİLE EĞİTİMİ VEREN REHBER ÖĞRETMENLERİN KURSLARDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Abdulhakimoğulları
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.831815
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1147
0
ATIF
1
FAVORİ
1147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Arttırılması: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Özlem Oktay
,
Osman Samancı
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16402
0
ATIF
1
FAVORİ
16402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretimi Dersinde Dijital Öyküleme: Süreç ve Ürün Değerlendirme
Yazarlar:
Ebru Ocakcı
,
Zeynep Başcı Namlı
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of the “Social Studies Course Engagement Scale” for Elementary School Students
Yazarlar:
Ebru Ocakcı
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1284700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karar Verme Becerisi: Nasıl Daha Doğru Karar Verilir?
Yazarlar:
Osman Samancı
,
Merve Mazlumoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLE EĞİTİMİ VEREN REHBER ÖĞRETMENLERİN KURSLARDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Abdulhakimoğulları
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.831815
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1147
1
FAVORİ
1147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihniyet Kuramı ve Öğrenme Motivasyonu
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Osman Samancı
,
Nur Gökbulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.54971/synergy.986217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2651
0
FAVORİ
2651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Karar Verme Becerileri ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Mazlumoğlu
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.858711
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimi ve Öz-yeterlik Algısının Öğretmen Adaylarında İş Umudunu Yordama Durumu
Yazarlar:
Ebru Ocakcı
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Arttırılması: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Özlem Oktay
,
Osman Samancı
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16402
1
FAVORİ
16402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Hakemlik
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Zihniyet Kuramı ve Öğrenme Motivasyonu
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Osman Samancı
,
Nur Gökbulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.54971/synergy.986217
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2651
3
ATIF
0
FAVORİ
2651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat