Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Oktay
Doç. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
52
7
Yayın
48
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
0000-0002-0207-1211
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konularındaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar: Derya Şimşek,
Mustafa Tolga Yurtcan
,
Özlem Oktay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.493332
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5237
7
ATIF
1
FAVORİ
5237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Biyoloji, Fizik, Kimya ve Fen Bilimleri Derslerine Ait Öğretim Programlarının Marzano Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Kübra Çelikkaya,
Özlem Oktay
, Ayşegül Yazar,
Samih Bayrakçeken
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.716221
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
1
ATIF
1
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ, FİZİK, KİMYA, BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI İLE DERS KİTAPLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Oktay
,
Sümeyra Üner
,
Dr. Ahmet Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
0
ATIF
1
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Arttırılması: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Özlem Oktay
,
Osman Samancı
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16374
0
ATIF
1
FAVORİ
16374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
AKADEMİK YAZIMDA KULLANILAN GERİ BİLDİRİM ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Yusuf Cevher
,
İsmail Kara
,
Murat Akbay
,
Özlem Oktay
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.955882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
0
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Arttırılması: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Samih Bayrakçeken
,
Özlem Oktay
,
Osman Samancı
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16374
1
FAVORİ
16374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ, FİZİK, KİMYA, BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI İLE DERS KİTAPLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Oktay
,
Sümeyra Üner
,
Dr. Ahmet Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
1
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Biyoloji, Fizik, Kimya ve Fen Bilimleri Derslerine Ait Öğretim Programlarının Marzano Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Kübra Çelikkaya,
Özlem Oktay
, Ayşegül Yazar,
Samih Bayrakçeken
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.716221
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
1
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Planetaryum Etkinliği: Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ekinci
,
Özlem Oktay
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.761655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
0
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Long-term Professional Development through Teacher Evaluation
Yazarlar:
Özlem Oktay
,
Ali Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.541791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konularındaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar: Derya Şimşek,
Mustafa Tolga Yurtcan
,
Özlem Oktay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.493332
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5237
1
FAVORİ
5237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Son Okuyucu
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretim Biyoloji, Fizik, Kimya ve Fen Bilimleri Derslerine Ait Öğretim Programlarının Marzano Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Kübra Çelikkaya,
Özlem Oktay
, Ayşegül Yazar,
Samih Bayrakçeken
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.716221
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
1
ATIF
1
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Planetaryum Etkinliği: Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ekinci
,
Özlem Oktay
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.761655
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
2
ATIF
0
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Long-term Professional Development through Teacher Evaluation
Yazarlar:
Özlem Oktay
,
Ali Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.541791
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
1
ATIF
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konularındaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar: Derya Şimşek,
Mustafa Tolga Yurtcan
,
Özlem Oktay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.493332
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5237
7
ATIF
1
FAVORİ
5237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat