avatar
Özkan Ergene Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 52 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 6
21 Yayın
52 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Matematik Eğitimi STEM Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Diğer) Üniversite Matematik Eğitimi Öğretmen Eğitimi Problem Kurma ve Çözme Yapay Zeka

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Yayınlar

0

564

Mathematical Modeling Self-Efficacy of Middle School and High School Students
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.51.11.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

0

347

0

3286

0

527

0

676

0

1169

Matematik Derslerinde İhmal Edilen Bir Durum: Birim Kullanımı
Yayın Bilgisi: 2022 , Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.995199
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 838

0

838

Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1781

0

1781

0

1444

Etnomatematik Etkinlikler: Tasarlama ve Uygulama Sürecinden Yansımalar
Yazarlar: Özkan Ergene , Büşra Çaylan Ergene , Esin Yazıcı
DOI: 10.16949/turkbilmat.688780
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6287

1

6287

0

1762

Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4646

0

4646

0

14134

Yayınlar

Mathematical Modeling Self-Efficacy of Middle School and High School Students
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.51.11.4
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

1

0

347

3

0

940

3

0

676

Beceri Temelli Orantısal Akıl Yürütme Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.47156/jide.1293584
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1169

3

0

1169

Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1781

1

0

1781

2

0

1762

Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4646

1

0

4646

4

0

14977

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.