Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ercan Masal
Doç. Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
Yayın
12
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
6
12
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0001-8351-7248
56149054900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2594
0
ATIF
3
FAVORİ
2594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem Topçu
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1655
0
ATIF
2
FAVORİ
1655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
ATIF
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15629
3
ATIF
1
FAVORİ
15629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Duygu Durumlarının ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılıklarının Kişilik Tiplerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nergiz Yurdakul
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
95
0
FAVORİ
95
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi: Matematik Köyü’ne gidiyoruz etkinliği
Yazarlar:
Hatice Uzun
,
Özkan Ergene
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316782
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınav Matematik Sorularının PISA Matematik Okuryazarlığı Yeterlilik Düzeyleri Açısından Sınıflandırılması
Yazarlar:
Nilüfer Öztürk
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1436
0
FAVORİ
1436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem Topçu
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1655
2
FAVORİ
1655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci, Öğretmen ve Ebeveynlerin Matematik Eğitimine Ebeveyn Katılımı Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Meryem Şeyma Şevik,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
0
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımı: Ebeveyn, Öğretmen, Öğrenci Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
, Meryem Şeyma Şevik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4327
0
FAVORİ
4327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2594
3
FAVORİ
2594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15629
1
FAVORİ
15629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origaminin Matematik Derslerinde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Melek Masal
,
Özkan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
0
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
,
Gülay Ağaç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
0
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Teknik Editör , Editör
Journal of Individual Differences in Education
Teknik Editör , Editör
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Teknik Editör , Editör
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Social Sciences And Education
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Yayınlar
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi: Matematik Köyü’ne gidiyoruz etkinliği
Yazarlar:
Hatice Uzun
,
Özkan Ergene
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316782
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
2
ATIF
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4327
1
ATIF
0
FAVORİ
4327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15629
3
ATIF
1
FAVORİ
15629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat