Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Sert Çelik
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
8
8
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0002-5021-7449
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
0
ATIF
3
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15885
3
ATIF
1
FAVORİ
15885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Matematiksel Model ve Modellemeye Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1548078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
55
0
FAVORİ
55
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of school climate on the math achievements of secondary school students
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Barış Demir
, Ali Özbek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: 10.5281/zenodo.14599880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29
0
FAVORİ
29
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Düzey Numaralandırmaları ve Düzey İsimlendirmelerine Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Gül Kaleli Yılmaz
,
Hülya Sert Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHERS’ ATTITUDES AND OPINIONS ON MATHEMATICS LESSONS CONDUCTED WITH DISTANCE EDUCATION DUE TO COVID-19 PANDEMIC
Yazarlar: Baris Demır, Gul Kalelı Yılmaz,
Hulya Sert Celık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1002812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1631
0
FAVORİ
1631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Kübra Uzun Yazıcı
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.883478
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
3
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15885
1
FAVORİ
15885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Yayınlar
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
1
ATIF
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHERS’ ATTITUDES AND OPINIONS ON MATHEMATICS LESSONS CONDUCTED WITH DISTANCE EDUCATION DUE TO COVID-19 PANDEMIC
Yazarlar: Baris Demır, Gul Kalelı Yılmaz,
Hulya Sert Celık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1002812
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1631
4
ATIF
0
FAVORİ
1631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15885
3
ATIF
1
FAVORİ
15885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat