Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Menekşe Seden Tapan Broutın
Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
25
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
23
25
Yayın
6
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-1860-852X
58136910000
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkiye-Kazakistan İlköğretim Matematik Ders Kitapları Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Yazarlar: Elionora-shofika Khalidova,
Menekşe Seden Tapan-broutin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-356324
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
0
ATIF
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
ATIF
1
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK TASARLANAN TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Gürsan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Jale İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.862527
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2882
2
ATIF
1
FAVORİ
2882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT ile Başlangıç Deneyimlerinde Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1299680
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2787
4
ATIF
1
FAVORİ
2787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ebubekir Öz
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
ATIF
1
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uzaktan Eğitime Geçiş Sürecinde Bir Öğretim Üyesinin Farklılaşan Yaşantılarının Dokümantal Çerçeveden İncelenmesi
Yazarlar:
Naz Mardani
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1442986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
62
0
FAVORİ
62
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sözel ve Cebirsel İfadeleri Birbirine Dönüştürme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Yağız
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1227741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Üretken Yapay Zeka ile Ders Planları Geliştirme Süreçlerindeki Kullanım Şemaları
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1347061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ebubekir Öz
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
1
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Mathematics Teachers’ Mathematical Language Usage
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.88.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
333
0
FAVORİ
333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation on the mathematics teaching programs for gifted students based on teachers' opinions
Yazarlar:
Derya Zengin
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1336705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technology supported teaching implementations designed to improve critical thinking skills
Yazarlar:
Serkan Gürsan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Jale İpek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1219270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT ile Başlangıç Deneyimlerinde Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1299680
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2787
1
FAVORİ
2787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabında Bulunan Çözümlü Örneklerinde Geometrik Muhakeme
Yazarlar:
Sema Nur Kaya
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Çiğdem Arslan
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069045
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Resim, Müzik ve Sayısal Yeteneklerine Göre Matematiksel Okuryazarlık Problemlerini Çözüm Süreçlerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Burcu Karaduman
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1150966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki çoklu temsiller arası geçiş süreçlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Yağız
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1228562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Beyin-Eğitim İlişkisini Derslerinde Uygulamalarına İlişkin Durum Çalışması
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Zihin Haritasıyla İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Tuba Yenil
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1127975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Bir Çizgi Grafiğinin Görsel ve Bilişsel Yapılandırılması
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1099612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi
Yazarlar:
Murtaza Karakaş
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyses of the Document Formation Process of a Lecturer in a Digital Environment
Yazarlar:
Sema Nur Kaya
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1007636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK TASARLANAN TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Gürsan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Jale İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.862527
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2882
1
FAVORİ
2882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Kübra Uzun Yazıcı
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.883478
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
460
0
FAVORİ
460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
1
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Ayşegül Gülsar,
Menekşe Seden Tapan-broutın
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.356226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
0
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Ortamındaki Kaynakları Kullanım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan-broutın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Burcu Nur Baştürk Şahin
, Gökhan Şahin,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2271
0
FAVORİ
2271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye-Kazakistan İlköğretim Matematik Ders Kitapları Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Yazarlar: Elionora-shofika Khalidova,
Menekşe Seden Tapan-broutin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-356324
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Matematiksel Problem Durumu: Kesik Üçgenler
Yazarlar:
Sümeyye Gürhan
,
Menekşe Seden Tapan Broutin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.327037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3958
0
FAVORİ
3958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GOTİK ESERLERDE MATEMATİK: ÜÇLÜ YONCA ÖRNEĞİ
Yazarlar: Hülya Bozyokuş,
Hatice Kübra Güler
,
Menekşe Tapan
,
Rıdvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Education Journal
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT ile Başlangıç Deneyimlerinde Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1299680
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2787
4
ATIF
1
FAVORİ
2787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Resim, Müzik ve Sayısal Yeteneklerine Göre Matematiksel Okuryazarlık Problemlerini Çözüm Süreçlerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Burcu Karaduman
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1150966
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
1
ATIF
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki çoklu temsiller arası geçiş süreçlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Yağız
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1228562
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
1
ATIF
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK TASARLANAN TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Gürsan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Jale İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.862527
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2882
2
ATIF
1
FAVORİ
2882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Ayşegül Gülsar,
Menekşe Seden Tapan-broutın
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.356226
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
4
ATIF
0
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Ortamındaki Kaynakları Kullanım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Seden Tapan-broutın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369246
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
3
ATIF
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Burcu Nur Baştürk Şahin
, Gökhan Şahin,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373146
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2271
1
ATIF
0
FAVORİ
2271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat