Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şirin İlkörücü
Prof. Dr.
Bursa Uludag University
Yayın
10
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
8
10
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0003-1988-6385
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
Bursa Uludag University
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
1
ATIF
2
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAĞ VE SOL BEYİN BÖLGELERİNE VE EĞİTİMLE OLAN İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Emir Ar
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.422705
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
0
ATIF
1
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of 8th-Grade Students’ Approaches to Solving New-generation Science Questions Based on Variable Determination from Scientific Process Skills
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
0
ATIF
1
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eleştirel Düşünme Temelli Fen Etkinlikleri ile 6. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Seda Bülegin
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1362486
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Yapılan Beyin Temelli Öğrenme Nitel Çalışmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Enes Tosun
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Beyin-Eğitim İlişkisini Derslerinde Uygulamalarına İlişkin Durum Çalışması
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Bir Çizgi Grafiğinin Görsel ve Bilişsel Yapılandırılması
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1099612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of 8th-Grade Students’ Approaches to Solving New-generation Science Questions Based on Variable Determination from Scientific Process Skills
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
1
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAĞ VE SOL BEYİN BÖLGELERİNE VE EĞİTİMLE OLAN İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Emir Ar
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.422705
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
1
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Ayşegül Gülsar,
Menekşe Seden Tapan-broutın
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.356226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
2
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2313
0
FAVORİ
2313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.335157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2214
0
FAVORİ
2214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Eleştirel Düşünme Temelli Fen Etkinlikleri ile 6. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Seda Bülegin
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1362486
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
1
ATIF
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Ayşegül Gülsar,
Menekşe Seden Tapan-broutın
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.356226
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
4
ATIF
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
1
ATIF
2
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.335157
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2214
2
ATIF
0
FAVORİ
2214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat