Çiğdem Arslan profil resmi
Çiğdem Arslan Doç. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 19 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 3
19 Yayın
8 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

1

2

1396

0

2

927

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1453

1

1

1453

Yayınlar

0

106

0

329

0

529

0

334

2

927

0

656

0

539

1

1453

0

3178

2

1396

0

2154

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2116

0

2116

Yayınlar

2

0

529

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1453

1

1

1453

1

2

1396

2

0

2154

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2116

7

0

2116

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.