Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gül Kaleli Yılmaz
Prof. Dr.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
4
13
Yayın
22
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi
Kurum
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
ATIF
2
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
0
ATIF
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ebubekir Öz
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
ATIF
1
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Mathematics Teachers about Mathematics Literacy Proficiency Level Table
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1333140
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
ATIF
1
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tahmin- Gözlem- Açıklama Öğretim Yönteminin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesinde Alternatif Bir Bakış: Teknoloji Destekli Tahmin-Gözlem-Açıklama-Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1504515
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
ATIF
1
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tahmin- Gözlem- Açıklama Öğretim Yönteminin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesinde Alternatif Bir Bakış: Teknoloji Destekli Tahmin-Gözlem-Açıklama-Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1504515
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
1
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ebubekir Öz
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
1
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenliği Bölümü Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yüz-Yüze Matematik Derslerine Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1231487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin istatistiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Yazarlar:
Özlem Turan
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Rıdvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1335697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
564
0
FAVORİ
564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Mathematics Teachers about Mathematics Literacy Proficiency Level Table
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1333140
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
1
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Yenil
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of 5th to 8th Grade Mathematics Curricula in Turkey and Greece
Yazarlar:
Enta Ismaıl Amet
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1080789
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Düzey Numaralandırmaları ve Düzey İsimlendirmelerine Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Gül Kaleli Yılmaz
,
Hülya Sert Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
2
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Geometric Thinking Levels of Middle School Mathematics Preservice Teachers According to SOLO Taxonomy: "Social Distance Problems"
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.61.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Kübra Uzun Yazıcı
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.883478
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
460
0
FAVORİ
460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Temel Eğitim
Editörlük
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
ATIF
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of 5th to 8th Grade Mathematics Curricula in Turkey and Greece
Yazarlar:
Enta Ismaıl Amet
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1080789
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
1
ATIF
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Geometric Thinking Levels of Middle School Mathematics Preservice Teachers According to SOLO Taxonomy: "Social Distance Problems"
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.61.8.3
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
2
ATIF
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat