Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Altun
Prof. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
24
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
16
24
Yayın
8
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Matematik Eğitimi
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ürettiği Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Matematiksel Süreçler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Burcu Nur Baştürk Şahin
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3165
0
ATIF
2
FAVORİ
3165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004
0
ATIF
2
FAVORİ
2004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHNİN CEBİRSEL ALIŞKANLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Niyazi Sezer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.568737
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3237
1
ATIF
1
FAVORİ
3237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
Yazarlar:
İşıl Bozkurt
, Tuğçe Kozaklı Ülger,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
0
ATIF
1
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4435
3
ATIF
1
FAVORİ
4435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmeye Yönelik Hizmet İçi Öğretmen Eğitimi İçin Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Murat Altun
,
Recai Akkaya
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Soyutlama süreci; RBC+C ile ilgili Alanyazının Tematik Analizi
Yazarlar:
Rümeysa Beyazhançer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
0
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmede Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1164584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yazarlar:
Murat Altun
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Recai Akkaya
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
,
Burcu Karaduman
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1035381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans programındaki matematik öğretimi derslerinin özel alan yeterliklerini kazandırması yönünden değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Sezer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.984948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Yazarlar:
Damla Sönmez
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004
2
FAVORİ
2004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıfta Matematik Dersi Alan Ölçme Konusunun Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Göre Öğrenme Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sebil Var
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4797
0
FAVORİ
4797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4435
1
FAVORİ
4435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHNİN CEBİRSEL ALIŞKANLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Niyazi Sezer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.568737
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3237
1
FAVORİ
3237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ürettiği Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Matematiksel Süreçler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Burcu Nur Baştürk Şahin
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3165
2
FAVORİ
3165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Diğer Problem Türlerinden Farkı: Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
İşıl Bozkurt
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.646648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2538
0
FAVORİ
2538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
Yazarlar:
İşıl Bozkurt
, Tuğçe Kozaklı Ülger,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
1
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerine Verilen Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Başarısına Etkisi
Yazarlar: Esra Taşkın, Rıdvan Ezentaş,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2418
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
0
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İnançlarının Davranışlarına ve Etkili Bir Geometri Dersinin İşlenişine Yansımaları
Yazarlar:
Hatice Kübra Güler
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.443854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE NİTELİĞİ ARTTIRMADA TAŞIYICI SORU ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mustafa Çağrı Gürbüz
,
Murat Altun
, Murat Ağsu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.322021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3206
0
FAVORİ
3206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Altun
, Nalan Aydın Gümüş,
Recai Akkaya
, İşıl Bozkurt, Tuğçe Kozaklı Ülger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7972
0
FAVORİ
7972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Classical Linear Regression and Orthogonal Regression According to the Sum of Squares Perpendicular Distances
Yazarlar:
Taliha Keleş
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin İdeal Geometri Öğretimine İlişkin İnançları ile Öğretim Uygulamaları Arasındaki Uyumsuzluklar
Yazarlar: Hatice Güler,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.81537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
0
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Burcu Durmaz
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6975
0
FAVORİ
6975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RUTİN OLMAYAN MATEMATİKSEL PROBLEMLERİ ÇÖZME BECERİLERİ VE BU KONUDAKİ DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar:
Murat Altun
,
Dilek Memnun
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4119
0
FAVORİ
4119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RBC+C Modeline Göre Doğrunun Denklemi Kavramının Soyutlanması Üzerine Bir Çalışma: Özel Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Dilek Sezgin Memnun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7062
0
FAVORİ
7062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Matematiksel Problemleri Çözme Becerileri ve Bu Konudaki Düşünceleri
Yazarlar:
Murat Altun
,
Dilek Sezgin Memnun
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017
0
FAVORİ
2017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rutin Olmayan Matematiksel Problemlerin Çözümünü Öğrenme
Yazarlar: Çiğdem Arslan,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5993
0
FAVORİ
5993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım
Yazarlar:
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2002 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
0
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Temel Eğitim
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmede Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1164584
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
1
ATIF
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yazarlar:
Murat Altun
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Recai Akkaya
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
,
Burcu Karaduman
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1035381
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
2
ATIF
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans programındaki matematik öğretimi derslerinin özel alan yeterliklerini kazandırması yönünden değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Sezer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.984948
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
ATIF
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4435
3
ATIF
1
FAVORİ
4435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHNİN CEBİRSEL ALIŞKANLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Niyazi Sezer
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.568737
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3237
1
ATIF
1
FAVORİ
3237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Diğer Problem Türlerinden Farkı: Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
İşıl Bozkurt
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.646648
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2538
2
ATIF
0
FAVORİ
2538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerine Verilen Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Başarısına Etkisi
Yazarlar: Esra Taşkın, Rıdvan Ezentaş,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2418
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
4
ATIF
0
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İnançlarının Davranışlarına ve Etkili Bir Geometri Dersinin İşlenişine Yansımaları
Yazarlar:
Hatice Kübra Güler
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.443854
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
2
ATIF
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat