Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Arzu Arı
Dr. Öğr. Üyesi
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
13
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
13
13
Yayın
18
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Çalışmalarının Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Betül Baydar Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1086235
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
ATIF
2
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de 2008-2020 Yılları Arasında Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Tezlerin Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.796422
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
9
ATIF
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effect of digital storytelling on geometry performance: a study on students with special needs
Yazarlar: İlknur Güneş,
Ayşe Arzu Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: 10.5281/zenodo.14599883
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Giftedness and mathematics education: a bibliometric analysis
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
,
Ebru Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1356545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
513
0
FAVORİ
513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel model ve modellemeye ilişkin algıları: Bir metafor çalışması
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
,
Ebru Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1230424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Çalışmalarının Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Betül Baydar Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1086235
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
2
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de matematik eğitimi alanındaki pedagojik alan bilgisi çalışmalarının içerik analizi
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Betül Baydar Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1034647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
0
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modellemenin Kültürel Perspektifi: Etnomodelleme
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kültür Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.46250/kulturder.1067167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4129
0
FAVORİ
4129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de 2008-2020 Yılları Arasında Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Tezlerin Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.796422
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Manga Çizgi Roman Kullanımı
Yazarlar:
Ayşe Arı
,
Barış Demir
,
Betül Baydar Işık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının “Kültür ve “Matematik” Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Arı
,
Barış Demir
,
Tuğçe Ar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2836
0
FAVORİ
2836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ANLATIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLI DEĞERLENDİRMECİLER ARASI İLİŞKİLER
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Sibel Kaya
,
Ayşe Arzu Arı
, Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Değerlendirilmesinde Bulanık Mantık Yönteminin Uygulanması
Yazarlar: Ahmet Küçük,
A. Arzu Arı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ALAN YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tuğba Baran,
Ayşe Arzu Arı
, Ahmet Kucuk, Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
Education Sciences
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kültür Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kocaeli Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Kocaeli Journal of Science and Engineering
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel model ve modellemeye ilişkin algıları: Bir metafor çalışması
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
,
Ebru Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1230424
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
ATIF
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Barış Demir
,
Hülya Sert Çelik
,
Ayşe Arzu Arı
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1224724
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
1
ATIF
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modellemenin Kültürel Perspektifi: Etnomodelleme
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kültür Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.46250/kulturder.1067167
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4129
1
ATIF
0
FAVORİ
4129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de 2008-2020 Yılları Arasında Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Tezlerin Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Ayşe Arzu Arı
,
Barış Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.796422
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
9
ATIF
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ANLATIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLI DEĞERLENDİRMECİLER ARASI İLİŞKİLER
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Sibel Kaya
,
Ayşe Arzu Arı
, Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128599
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
1
ATIF
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat