Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Özkaya
Doç. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
15
14
Yayın
19
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0002-6401-1839
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Matematik Kaygı Puanları Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Sevgi Yavuz,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.727597
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
1
ATIF
1
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ile Kazakistan ortaokul matematik dersi öğretim programlarının karşılaştırılması
Yazarlar:
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.987453
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
1
ATIF
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri ve Matematik Okuryazarlığına Etkisi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1312400
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
0
ATIF
1
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının 5.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumları ve Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Alyanak
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1462049
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
ATIF
1
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Etkinliklerini Uygulama Süreçlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Oral
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1438542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
0
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme ile Yapılandırılmış STEM Eğitiminin Akıl Yürütme Becerisi, Matematiksel Yeterlik ve Kaygıya Etkisi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Ayşegül Orkun
,
Büşra Tez
,
Sevcan Sümeyye Parladı
,
Aslıhan Bölükbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EDUCATIONE
DOI: 10.58650/educatione.1367824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının 5.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumları ve Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Alyanak
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1462049
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
1
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri ve Matematik Okuryazarlığına Etkisi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1312400
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
1
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar ve Rasyonel Sayılarda Problem Çözme Süreçlerinin Newman’ın Hata Analizi Adımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Rüveyda Erdoğan
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1235640
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının FETEMM Farkındalıkları ile Matematik Öğretimine Yönelik Pedagojik Gelişim Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Alişir Arık
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1233203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
208
0
FAVORİ
208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Motivasyonları, Tutumları ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Kara
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1032457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Öğretmenlerin Yaratıcı Tasarım Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ile Kazakistan ortaokul matematik dersi öğretim programlarının karşılaştırılması
Yazarlar:
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.987453
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Matematik Kaygı Puanları Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Sevgi Yavuz,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.727597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
1
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Alanında Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.450825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısında Derse İlişkin Ön Bilgi ve Tutumların Arasındaki Doğrudan ve Dolaylı İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Gökhan Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
The Journal of Limitless Education and Research
DOI: 10.29250/sead.305651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
EDUCATIONE
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Scientific Educational Studies
The Journal of Limitless Education and Research
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Advanced Mathematics and Mathematics Education
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
1
ATIF
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Motivasyonları, Tutumları ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Kara
,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1032457
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
5
ATIF
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ile Kazakistan ortaokul matematik dersi öğretim programlarının karşılaştırılması
Yazarlar:
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.987453
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Matematik Kaygı Puanları Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Sevgi Yavuz,
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.727597
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
1
ATIF
1
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Alanında Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Ali Özkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.450825
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
22
ATIF
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat