Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sait Bulut
Prof. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
15
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersine Yönelik Akademik Başarıları ve Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gizem Şahin
,
Sait Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.785234
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
1
ATIF
1
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri ve Matematik Okuryazarlığına Etkisi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1312400
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
0
ATIF
1
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematiksel Modelleme ile Yapılandırılmış STEM Eğitiminin Akıl Yürütme Becerisi, Matematiksel Yeterlik ve Kaygıya Etkisi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Ayşegül Orkun
,
Büşra Tez
,
Sevcan Sümeyye Parladı
,
Aslıhan Bölükbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EDUCATIONE
DOI: 10.58650/educatione.1367824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
314
0
FAVORİ
314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri ve Matematik Okuryazarlığına Etkisi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1312400
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
1
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgını Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Laboratuvar Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ayşegül Tongal
,
Gizem Şahin
,
Ceren Koca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1065805
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
,
Hacı Kubilay Kiraz
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Rekreasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinin Doğayla İlişki Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
,
Hacı Kubilay Kiraz
,
Gülşah Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Öğretmenlerin Yaratıcı Tasarım Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Özkaya
,
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersine Yönelik Akademik Başarıları ve Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gizem Şahin
,
Sait Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.785234
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
1
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK EKOSENTRİK, ANTROPOSENTRİK VE ANTİPATİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
,
Ayşegül Orkun
,
Gülhan Özbakır Demirel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğiyle İlgili Etik Olmayan Davranışlara İlişkin Algılamalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Tamer Alpsoy
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
0
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Koç
,
Sait Bulut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.733749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Su Tüketim Davranışları ile Su Ayak İzlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Gizem Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
0
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Festivalinde Görevli Lise Öğrencileri Üzerine Festival Sürecinin Etkileri
Yazarlar:
Sait Bulut¹
, Öznur Caner²
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
0
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Festivalinde Görevli Lise Öğrencileri Üzerine Festival Sürecinin Etkileri
Yazarlar:
Sait Bulut¹
, Öznur Caner²
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
EDUCATIONE
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
EDUCATIONE
Journal of Science and Technology of Dumlupınar University
Research in Agricultural Sciences
Yayınlar
STEM Etkinliklerinin Lisansüstü Öğrencilerinin Entegre FeTeMM Öğretim Yönelimi, Farkındalık ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Bulut
,
Ali Özkaya
,
Gizem Şahin
,
Sultan Tatlısu
,
Gülşah Çoşkun
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1091143
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersine Yönelik Akademik Başarıları ve Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gizem Şahin
,
Sait Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.785234
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
1
ATIF
1
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Koç
,
Sait Bulut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.733749
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
2
ATIF
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat