Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Baydaş
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
18
11
Yayın
4
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Popüler Yayınları
THE USE OF GEOGEBRA WITH DIFFERENT PERSPECTIVES IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar:
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
,
Enver Tatar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
ATIF
1
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Motivasyon Modeli: 1997-2018 Yılları Arasında Yapılmış Uygulamalı Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Vahit Ağa Yıldız
,
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.520477
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3088
6
ATIF
1
FAVORİ
3088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
2
ATIF
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Motivasyon Modeli: 1997-2018 Yılları Arasında Yapılmış Uygulamalı Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Vahit Ağa Yıldız
,
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.520477
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3088
1
FAVORİ
3088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Teknoloji Kullanma Kabullerinin Sınıf Düzeylerine ve Branşlara Göre Farkı
Yazarlar:
Serap Uzuner Yurt
,
Özlem Baydaş
, Elif Aktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.322663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USING FLIPPED CLASSROOM APPROACH IN COMPUTERIZED ACCOUNTING EDUCATION
Yazarlar:
Murat Serçemeli
,
Nilgün Günbaş
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
DOI: 10.31460/mbdd.402686
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Kitap ve Tabletlerin Liselerde Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Önder Yıldırım
,
Özlem Baydaş
, Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.346428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
0
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Çalışması Ortamlarına Karşı Öğrenci Tutumları Ölçeğinin (GÇOÖT) Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Turkan Karakus Yılmaz
,
Özlem Baydaş
, Memnune Kokoç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330241
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1725
0
FAVORİ
1725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Interdisciplinary Cooperative Material Development in Teacher Education within the Context of Activity Theory
Yazarlar:
Özlem Baydaş
,
Oğuzhan Sevim
,
Engin Kursun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının BT Kullanma Niyetleri: BT’yi Okullarla Bütünleştirmede Anahtar Faktörler
Yazarlar:
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1407
0
FAVORİ
1407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin 3B Sanal Dünyada Kış Sporlarını Öğrenmeye Yönelik Algıları
Yazarlar:
Fatma Günay
,
Özlem Baydaş
,
Türkan Karakuş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fatma Burcu TOPU*a; Özlem BAYDAŞa
Yazarlar:
Fatma Topu
,
Özlem Baydaş
,
Zeynep Turan
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE USE OF GEOGEBRA WITH DIFFERENT PERSPECTIVES IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar:
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
,
Enver Tatar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
1
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Academic Research in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Yayınlar
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
2
ATIF
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Motivasyon Modeli: 1997-2018 Yılları Arasında Yapılmış Uygulamalı Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Vahit Ağa Yıldız
,
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.520477
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3088
6
ATIF
1
FAVORİ
3088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Teknoloji Kullanma Kabullerinin Sınıf Düzeylerine ve Branşlara Göre Farkı
Yazarlar:
Serap Uzuner Yurt
,
Özlem Baydaş
, Elif Aktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.322663
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
1
ATIF
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USING FLIPPED CLASSROOM APPROACH IN COMPUTERIZED ACCOUNTING EDUCATION
Yazarlar:
Murat Serçemeli
,
Nilgün Günbaş
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
DOI: 10.31460/mbdd.402686
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
3
ATIF
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Kitap ve Tabletlerin Liselerde Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Önder Yıldırım
,
Özlem Baydaş
, Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.346428
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
2
ATIF
0
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Çalışması Ortamlarına Karşı Öğrenci Tutumları Ölçeğinin (GÇOÖT) Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Turkan Karakus Yılmaz
,
Özlem Baydaş
, Memnune Kokoç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330241
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1725
3
ATIF
0
FAVORİ
1725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının BT Kullanma Niyetleri: BT’yi Okullarla Bütünleştirmede Anahtar Faktörler
Yazarlar:
Özlem Baydaş
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1407
1
ATIF
0
FAVORİ
1407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat