Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pelin Mete
Doç. Dr.
ATATURK UNIVERSITY
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
5
8
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-3075-2575
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ATATURK UNIVERSITY
Yayınlar
Şehir Merkezi ile Köy Okulu Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine İlişkin Başarı ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Serhat Çakabay
,
Pelin Mete
,
Bilal Ketenalp
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1266505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İsmail Güney
,
Pelin Mete
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.976005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
0
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Task Value in Relationship between Self-Efficacy and Approach Goals Orientations in Science
Yazarlar:
Pelin Mete
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.817409
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.806463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Bazı Maddelerin “Sert-Yumuşak” Özelliklerinin Öğretimi
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Ali Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Fizik-Kimya-Biyoloji Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Ders Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Pelin Mete
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
964
0
FAVORİ
964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere “Sert-Yumuşak” Maddelerin Öğretimi İçin Öğretim Materyallerinin Seçim Süreci
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Ali Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2176
0
FAVORİ
2176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrenciler İçin Fen Eğitimi
Yazarlar:
Pelin Mete
, Cüneyt Çapraz,
Ali Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7415
0
FAVORİ
7415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Kastamonu Education Journal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Şehir Merkezi ile Köy Okulu Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine İlişkin Başarı ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Serhat Çakabay
,
Pelin Mete
,
Bilal Ketenalp
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1266505
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
1
ATIF
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İsmail Güney
,
Pelin Mete
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.976005
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
9
ATIF
0
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Münevver Subaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.806463
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Fizik-Kimya-Biyoloji Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Ders Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Pelin Mete
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506514
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
964
2
ATIF
0
FAVORİ
964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere “Sert-Yumuşak” Maddelerin Öğretimi İçin Öğretim Materyallerinin Seçim Süreci
Yazarlar:
Pelin Mete
,
Ali Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2138
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2176
3
ATIF
0
FAVORİ
2176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat