Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Refik Dilber
Prof. Dr.
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
15
4
Yayın
5
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
0000-0002-4814-2265
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Kurum
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yayınlar
Teaching of Magnetism Unit Topics Via Active Learning Applications
Yazarlar:
Fatma Nur Büyükbayraktar
,
Refik Dilber
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.140.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
0
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
0
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of analogy on students' understanding of direct current circuits and attitudes towards physics lessons
Yazarlar: Gokhan Ugur,
Refik Dilber
, Yasemin Senpolat, Bahattin Duzgun
Yayın Bilgisi: 2012 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.1.3.211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
European Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
5
ATIF
0
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
10
ATIF
0
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat