avatar
Ruhan İri Doç. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 15
16 Yayın
18 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Siyasal Pazarlama

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

2

1898

Bibliyometrik Analiz Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi (1980-2023)
DOI: 10.31592/aeusbed.1446738
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 946

4

2

946

Yayınlar

1

232

2

946

1

730

1

2486

The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies
Yayın Bilgisi: 2022 , Istanbul Business Research
DOI: 10.26650/ibr.2022.51.912569
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 349

0

349

2

1898

0

1880

0

1496

Sofistike Ürün İhracatının İlgili Sektör ve Ülke İhracatı İçerisindeki Önemi: Nano Kalsit Örneği
Yazarlar: İbrahim Özaytürk, Ruhan İri
DOI: 10.15869/itobiad.777743
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 725

0

725

Yayınlar

SOSYAL MEDYA ARAÇLARI: WEB OF SCIENCE VERİLERİNE DAYALI BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (2000-2023)
Yazarlar: Ruhan İri
DOI: 10.55179/dusbed.1421677
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 232

1

1

232

Bibliyometrik Analiz Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi (1980-2023)
DOI: 10.31592/aeusbed.1446738
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 946

4

2

946

2

2

1898

7

0

1496

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.