Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdar Bozan
Dr.
Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
19
8
Yayın
3
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayınlar
Okul Yöneticiliği Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların Kavramsal ve Yöntemsel Analizi
Yazarlar:
Serdar Bozan
,
Sevim Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1145596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational Gossip and Teachers: Threat or Opportunity?
Yazarlar:
Bünyamin Ağalday
,
Serdar Bozan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1093319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
0
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleklerinin İlk Yıllarında Sınıf Yönetiminde Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Bozan
, Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3480
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2521
0
FAVORİ
2521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmen Yetiştirme Programının Etkililiğine İlişkin Aday ve Danışman Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Bozan
, Abdurrahman Ekinci,
Halis Sakız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.466469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2793
0
FAVORİ
2793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZORUNLU OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GEÇİŞ İLE İLGİLİ ANASINIFI VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Abdurrahman Ekinci
,
Serdar Bozan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-409816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5026
0
FAVORİ
5026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRME YETERLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Serdar Bozan
,
Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.412344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3976
0
FAVORİ
3976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algıları: Metaforik Bir Çalışma
Yazarlar: Abdurrahman Ekinci,
Sabahattin Sümer
,
Serdar Bozan
, Ufuk Çete
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Performans Değerlendirme Sürecine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi : Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Serdar Bozan
,
Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.415812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
0
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mukaddime
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Mesleklerinin İlk Yıllarında Sınıf Yönetiminde Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Bozan
, Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3480
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2521
9
ATIF
0
FAVORİ
2521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmen Yetiştirme Programının Etkililiğine İlişkin Aday ve Danışman Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Bozan
, Abdurrahman Ekinci,
Halis Sakız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.466469
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2793
1
ATIF
0
FAVORİ
2793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZORUNLU OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GEÇİŞ İLE İLGİLİ ANASINIFI VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Abdurrahman Ekinci
,
Serdar Bozan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-409816
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5026
3
ATIF
0
FAVORİ
5026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRME YETERLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Serdar Bozan
,
Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.412344
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3976
1
ATIF
0
FAVORİ
3976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Performans Değerlendirme Sürecine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi : Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Serdar Bozan
,
Abdurrahman Ekinci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.415812
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
5
ATIF
0
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat