Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Safure Bulut
Prof. Dr.
MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
Yayın
10
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
12
10
Yayın
0
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
Popüler Yayınları
TÜREV KONUSUNDA UYGULANAN MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Uğur Kırmacı
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6512
0
ATIF
1
FAVORİ
6512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
1
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye'de Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Sorulan Grafik Sorularının Grafik Okuryazarlığı Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Üzeyir Yeniçeri
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1358186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burçak Boz-yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.354985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Bilişsel Sorgulamaya Dayalı Problem Çözme Yaklaşımının Öz-düzenleme Becerilerine Etkisinin Yarı Deneysel Bir Çalışma İle Araştırılması
Yazarlar:
Zeynep Sonay Ay
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304716
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3003
0
FAVORİ
3003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
, Fatma Derya Yavuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.86316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜREV KONUSUNDA UYGULANAN MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Uğur Kırmacı
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6512
1
FAVORİ
6512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzamsal Görselleştirme Problemleri Çözme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Zihinsel Döndürme Problemleri Çözmelerine Nasıl Yardımcı Olduğu Üzerine Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Emine Kayhan Kırmaç
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yumurta Tangramın Matematik Derslerinde Kullanımına Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar: Emel Topbaş Tat,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2563
0
FAVORİ
2563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıfların Hesaplamalı Tahmin Stratejileri ile ilgili Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Yazma” Tekniğinin Kullanımına İlişkin Ortaöğretim Matematik Öğretmen
Yazarlar:
Handan Demircioglu
,
Ziya Argün
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
1
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burçak Boz-yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.354985
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
8
ATIF
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Bilişsel Sorgulamaya Dayalı Problem Çözme Yaklaşımının Öz-düzenleme Becerilerine Etkisinin Yarı Deneysel Bir Çalışma İle Araştırılması
Yazarlar:
Zeynep Sonay Ay
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304716
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3003
2
ATIF
0
FAVORİ
3003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
, Fatma Derya Yavuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.86316
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
1
ATIF
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat