Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysegul Saglam Arslan
Prof. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
4
5
Yayın
0
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitimde Mentörlük Uygulamaları
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3125
0
ATIF
1
FAVORİ
3125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Elektrik Akımı Konularını Öğrenme Süreçlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ümmü Gülsüm Durukan
,
Aysegul Saglam Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1095070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
426
0
FAVORİ
426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisinde Fen Grubu Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimlerinin Belirlenmesi: Özel Okul Örneği
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Aysegul Saglam Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.926826
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Mentörlük Uygulamaları
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3125
1
FAVORİ
3125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CROSS GRADE ANALYSIS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ PERCEPTIONS RELATED TO THE CONCEPT OF
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471179
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODEL TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ENERJİ KAVRAMINI ANLAMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Kurnaz
,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1959
0
FAVORİ
1959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Science Education Journal
Kurul Üyeliği
Online Science Education Journal
Yayınlar
Covid-19 Pandemisinde Fen Grubu Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimlerinin Belirlenmesi: Özel Okul Örneği
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Aysegul Saglam Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.926826
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
2
ATIF
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CROSS GRADE ANALYSIS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ PERCEPTIONS RELATED TO THE CONCEPT OF
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471179
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
2
ATIF
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat