Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sedef Çelik Demirci
Dr. Öğr. Üyesi
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
38
10
Yayın
1
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
0000-0002-9242-8009
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
13
ATIF
2
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8959
24
ATIF
1
FAVORİ
8959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeyleri ile grafik becerileri arasındaki ilişki
Yazarlar:
Sedef Çelik Demirci
,
Tuğba Baran Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1241523
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
0
ATIF
1
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Evaluation of Questions in Middle School Mathematics Textbooks in Terms of Problem Solving Strategies
Yazarlar:
Samet Korkmaz
,
Sedef Çelik Demirci
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1574325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
114
0
FAVORİ
114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Testing as an Alternative Assessment Technique in Algebra Education
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1240193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeyleri ile grafik becerileri arasındaki ilişki
Yazarlar:
Sedef Çelik Demirci
,
Tuğba Baran Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1241523
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
1
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada Matematik ders kitaplarında yer alan problem kurma etkinliklerinin incelenmesi: Bir karşılaştırma araştırması
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2442
0
FAVORİ
2442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri İşleme Öğrenme Alanına Yönelik Sınıf İçindeki Söylemlerin Matematiksel Dil Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Adnan Baki
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.332686
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9715
0
FAVORİ
9715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8959
1
FAVORİ
8959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
2
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmeni adaylarının görsel matematik okuryazarlıklarının incelenmesi: Nitel bir araştırma
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3195
0
FAVORİ
3195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının problem çözmede öz değerlendirmeleri ve problem çözmeye yönelik önerileri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Studies in Educational Research and Development
Yayınlar
Collaborative Testing as an Alternative Assessment Technique in Algebra Education
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1240193
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
1
ATIF
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
2
ATIF
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8959
24
ATIF
1
FAVORİ
8959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
13
ATIF
2
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat