Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serap Emir
Prof. Dr.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
4
6
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
BEYİN TEMELLİ ÖĞRETİMİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YARATICILIKLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yavuz Yaman
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-443881
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
2
ATIF
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Algıladıkları Ebeveyn Tutumu ile Kariyer Gelişimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Oğuzhan Güler
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1466138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
175
0
FAVORİ
175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Olağan Gelişim Gösteren ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ökcü
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1371958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
980
0
FAVORİ
980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship between Awareness and Irrational Beliefs of Parents with Gifted Children
Yazarlar:
Kübra Yiğit Tekel
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1297904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Mizah Anlayışı ve Empatik Eğilim Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Şule Yıldız
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1207572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEYİN TEMELLİ ÖĞRETİMİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YARATICILIKLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yavuz Yaman
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-443881
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ
Yazarlar:
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5184
0
FAVORİ
5184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
Journal of Family Counseling and Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Dördüncü Sınıf Olağan Gelişim Gösteren ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ökcü
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1371958
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
980
1
ATIF
0
FAVORİ
980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Mizah Anlayışı ve Empatik Eğilim Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Şule Yıldız
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1207572
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
1
ATIF
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEYİN TEMELLİ ÖĞRETİMİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YARATICILIKLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yavuz Yaman
,
Serap Emir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-443881
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2185
2
ATIF
1
FAVORİ
2185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat