avatar
Serpil Özdemir Doç. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 72 TR Dizin Atıf 66
13 Yayın
28 Hakemlik
72 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

7

3

2227

0

1

4282

Yayınlar

0

950

0

1702

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 891

0

891

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

0

424

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3008

0

3008

0

3645

0

5489

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

3

2227

1

4282

0

3258

0

1724

Yayınlar

2

0

950

1

0

1702

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 891

1

0

891

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

1

0

424

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
ATIF 23 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3008

23

0

3008

11

0

3645

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5489

12

0

5489

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

7

3

2227

10

0

3258

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.