Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serpil Özdemir
Doç. Dr.
Bartın Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
66
TR Dizin Atıf
66
13
Yayın
24
Hakemlik
66
CrossRef Atıf
66
TR Dizin Atıf
0000-0002-8063-8690
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
Bartın Üniversitesi
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİKLERİ
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4099
0
ATIF
1
FAVORİ
4099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
7
ATIF
1
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Araştırmaların Eğilimleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1071671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN A1 VE A2 KUR SINAVLARININ MADDE YAZMA İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serpil Özdemir
,
Helin Eke
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1034874
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
805
0
FAVORİ
805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yazarlar:
Serpil Özdemir
,
Havva Nur Şerbetçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2876
0
FAVORİ
2876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yazmaya Yönelik Tutuma ve Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Serpil Özdemir
,
Arzu Çevik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.336990
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3439
0
FAVORİ
3439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5324
0
FAVORİ
5324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.381007
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
1
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİKLERİ
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4099
1
FAVORİ
4099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya’daki Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkileri ve Kullanımları Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ayşegül Tural
,
Gülsün Şahan
,
Ayşe Derya Işık
,
Serpil Özdemir
, Hüseyin Uysal,
Onur Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.320432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1762
0
FAVORİ
1762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Öyküleyici ve Bilgilendirici Metinlerin Okunabilirlik Durumu
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.285475
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3202
0
FAVORİ
3202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Boyu Öğrenme Kurslarında Yabancı Dil Olarak Türkçe (Edinburgh Üçüncü Yaş Üniversitesi Örneklemi)
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000190781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1645
0
FAVORİ
1645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (İzmir-Buca Örneği)
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Nevin Akkaya
,
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2601
0
FAVORİ
2601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü , Yazım Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çeşm-i Cihan: Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi E-Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
805
1
ATIF
0
FAVORİ
805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yazarlar:
Serpil Özdemir
,
Havva Nur Şerbetçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
1
ATIF
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2876
22
ATIF
0
FAVORİ
2876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yazmaya Yönelik Tutuma ve Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Serpil Özdemir
,
Arzu Çevik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.336990
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3439
9
ATIF
0
FAVORİ
3439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5324
12
ATIF
0
FAVORİ
5324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
7
ATIF
1
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya’daki Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkileri ve Kullanımları Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ayşegül Tural
,
Gülsün Şahan
,
Ayşe Derya Işık
,
Serpil Özdemir
, Hüseyin Uysal,
Onur Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.320432
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1762
4
ATIF
0
FAVORİ
1762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Öyküleyici ve Bilgilendirici Metinlerin Okunabilirlik Durumu
Yazarlar:
Serpil Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.285475
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3202
10
ATIF
0
FAVORİ
3202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat