Ayşe Derya Işık profil resmi
Ayşe Derya Işık Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 2
20 Yayın
27 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1037

Yayınlar

0

413

0

557

1

1037

0

12421

0

2239

0

2702

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5837

0

5837

0

1446

0

1279

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1209

0

1209

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

0

825

0

427

0

1594

0

584

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Ayse Derya Isık , Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 788

0

788

Yayınlar

Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
DOI: 10.29250/sead.958711
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

5

0

557

1

0

667

1

1

1037

6

0

12421

4

0

2239

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5837

4

0

5837

2

0

1446

1

0

1279

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1209

3

0

1209

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

1

0

825

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.